Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen.
Vallen de producten op maat?
Elk kledingstuk heeft zijn eigen pasvorm en maatvoering. Zie de product omschrijving voor meer informatie hierover.
Mochten er bijzonderheden zijn vermelden wij dit uiteraard ook bij elk product.
Het kledingstuk is uitverkocht, wat nu?
Het kan natuurlijk voorkomen dat een kledingstuk is uitverkocht. We doen uiteraard ons uiterste best om alle kledingstukken zo snel mogelijk weer aan te vullen indien mogelijk is uiteraard. Houd daarom onze website en socialmedia's in de gaten om op de hoogte te blijven van de nieuwste collectie en of items back in stock zijn gekomen.
Het kledingstuk is beschadigd of verkeerd geleverd, wat moet ik doen?
Wat vervelend als dit gebeurt!! Dit is natuurlijk niet de bedoeling en hopelijk komt dit ook niet voor, maar gebeurt het toch, stuur ons dan meteen een mailtje naar: info@elvirasfashionstore.nl dan proberen wij dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.
Zijn er beschadigingen? Stuur ons dan even een fotootje in de mail erbij zodat we de andere kledingstukken meteen kunnen controleren.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren of aanpassen?
Je mag ten alle tijden een mailtje sturen om te kijken of annuleren nog mogelijk is, maar als jouw bestelling al verzonden is dan gaat het helaas niet meer.
Mocht de bestelling dan toch nog niet afgehandeld zijn in ons systeem, kunnen wij altijd kijken wat wij voor je kunnen betekenen. We kunnen echter niet garanderen dat dit gaat lukken. Hier graag je begrip voor.
Wat zijn jullie betaalmethoden?
Bij ons kan je gebruik maken van iDeal of contant betalen bij ophalen.
Heb je een kortingscode ontvangen? Deze kun je invoeren bij de checkout onder het kopje: kortingscode.
Ik heb geen bevestiging ontvangen na betaling, wat moet ik doen?
Check eerst even of je betaling wel is afgeschreven van je bankrekening en of de bevestiging niet tussen je spam is beland, dat gebeurt helaas ook wel eens.
Mocht dit allemaal niet het geval zijn stuur dan even een mailtje naar: info@elvirasfashionstore.nl dan zoeken wij uit wat er mis is gegaan en laten je dit zo snel mogelijk weten.
Wat is de levertijd van mijn bestelling en hoe kan ik deze volgen?
Wij doen ons uiterste best om de kledingstukken die voor 17:00 's middags besteld zijn dezelfde dag nog te versturen.
Echter zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen bij PostNL, GLS, DHL.
Zodra je pakketje verstuurd is ontvang je van ons een track&trace code. Hiermee kun je jou pakketje volgen.
Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling terugsturen?
Je kunt je bestelling binnen 10 dagen na verzending naar ons terugsturen, mits deze voldoet aan onze retourvoorwaarden.
Zie retour zendingen & ruilen.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij verzenden via PostNL, GLS, DHL, De bedragen die wij hanteren zijn:
Pakket: €6,95
Boven de €50; zijn de verzendkosten gratis.
Staat jou vraag er niet tussen? Je kunt ons altijd mailen, wij streven erna deze altijd binnen 24 / 48 uur te beantwoorden.
Je mag ons ook altijd bellen voor vragen tussen 12:00 en 18:00 uur m.u.v zaterdag en zondags.